Wednesday, November 10, 2010

emotional ke?

 sob..sob..
 really..i do feel..

 hukhukhuk...please...be my side...


Very2 bad intro untuk kali ini..yea..memang pun..tak tau nak luah macamana..tapi, biarlah di sini jadi tempatnya.. biarlah tidak diluahkan siapa gerangan h_n_u itu..asalkan terlepas segala yang terbuku di hati... i do really agree...LIFE IS SO HARD..BUT SOMETIME IT REALY2 HARD AND HURT ME...

 kadang2 rasa gggrrrrrr......


Kerja..biasa lah kan..tapi, kita sebagai manusia..kita sama2 bekerja..ada timbang rasa sikit boleh tak,kawan?hidup ini adakah untuk menuntut balasan di atas segala yang telah kita kerjakan pada orang lain??? tidak..tapi, hidup pasti lebih indah jika kita sama2 berkongsi nikmat dan rahmatNya..berkongsi apa yang kita sama2 mampu..sebab kita tak tau apa yang akan jadi nanti..siapa di antara kita yang mungkin memerlukan bantuan...

OH KAWAN...
awak mintak saya tolong cover keje awak, saya ok..
awak mintak saya datang keje hujung minggu untuk wat extra work, saya ok..
w/pun kdg2 mende tu not my job at all!! 
w/pun time tu saya bertungkus lumus dengan aktiviti student saya sendiri!! 
w/pun time tu say terpaksa ke hulu ke hilir untuk bahagikan masa saya dengan masa nak tolong awak!!
w/pun time tu saya sendiri tengah bertimbun keje yang tak siap!!
awak mintak saya sediakan crowd student, saya melilau cari student saya..
w/pun time tu diorang ada latihan lain..
w/pun saya terpaksa menebalkan muka dengan cikgu diorang sbb ambik student2..untuk AWAK!!!
w/pun student2 tu tak de kena mengena pun dengan program awak tu!!!!
TAU TAK!!!
apa perasaan awak masa awak mintak tolong saya tu ye?
saya bukan nak mengungkit..sesekali tidak..
tapi kenapa sesekali saya mintak tolong awak, bukan mintak tolong awak pun sebenarnya...cuma mintak tolong staf awak..
awak terlalu berkira....
awak terlalu pesimis....
awak terlalu sinis...
awak sangat menyakitkan hati dan mata saya...
awak jawab pertanyaan saya macam s_mp_h..
awak pikir apa saya rasa masa tu,kawan...
macam2 perasaan yang saya rasa sekarang..cukup la untuk saya simpan rasa itu..
moga-moga tak berlaku pada orang lain..
dan saya doakan tak berlaku pada awak..
cuma, saya mintak maaf awal2 kalau saya mungkin sukar bersikap seperti sebelum ini pada awak nanti..
mungkin saya harus memikirkan beberapa kali untuk berurusan dengan awak selepas ini..sebab bila saya membayangkan airmata saya hampir2 gugur kerana perbuatan awak pada saya tadi..alhamdulillah saya mampu menahannya..kerana saya tak perlu menangis untuk orang macam AWAK..
saya mintak maaf untuk itu, KAWAN..

 tak nak tulis apa dah..nanti lagi banyak yang terkeluar....ssssshhhhhh....
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
cuma nak bagitau.....
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

saya sedey......;-((

No comments:

Post a Comment