Thursday, October 6, 2011

aku budak lemau

Salam hari khamis semuanya..
mood tuan tanah sehari dua ni..sangat lah lemaunya..
T_____________T..
entah angin apa ntah..

minggu depan akan bercuti panjang seminggu pulak, sebab adik lelaki den nak kahwin. cepat je rasanya kan. macam baru je kenduri aku aritu..aritu apenya..dah 2 setengah tahun dah la.. masa tu dia lah yang menjadi wali aku. so, memang kena balik la time dia pulak kenduri,kan..

so, memandangkan nak cuti panjang, kerja2 mesti settle dalam minggu ni sebab banyak program kena run sepanjang ketiadaanku..huahuahua..walaupun boss aku macam ikhlas tak ikhlas j e approve cuti aku, nak buat macamana, terima je lah.. dan aku janji, everything on my part must be settle before i'm off.. and right know, lepas disemak, almost semuanya beres..yiippeee... hopefully tak de lah masalah2 yang menjelma nanti yang boleh menyerabutkan cuti gua nanti..

penat je kepala otak ni. meh la nak conteng2 perjalanan aku dalam masa terdekat ni:
  • 8/10/11 - morning: drive to shah alam, alone..how it would be?first time drive jauh2 sorg2, setelah sekian lama tak sanggup driving jauh2..pening woo..hopefully semua ok..
  • 8/10/11 - malam: ke kuantan with en pemandu pulak.. semua family dah berkumpul di sana
  • 9/10/11 - kenduri ke rompin. dan petang tu terus balik ke shah alam semula.
  • 10-11/10/11 - di shah alam. plannya nak mencari sikit2 barang untuk BFF, survey klinik ataupun hospital untuk bersalin. tapi hubby tak cuti pun, takkan nak tunggu lepas keje baru nak keluar?hhmmm..
  • 12/10/11 - balik ke kelantan pulak, kenduri sebelah keluarga aku pulak.
  • 14/10/11 - kenduri
  • 15/10/11 - hubby hantar balik ke perlis dan malam tu jugak dia balik ke shah alam semula, sebab esoknya ada kelas..
  • 21-24/10/11 - my students training for Jambori Tahunan.
  • 25-30/10/11 - off to UiTM Negeri 9 for Jambori Tahunan
  • 7/11/11 - Hari Raya Haji yang tak tahu lah apa ceritanya lagi ni..cuti ke, apa ke,semuanya samar2 lagi..
  • 8-14/11/11 - Projek mendaki 2 puncak gunung oleh my student pulak..
pening nengokkan kalender sendiri..tup2, tahun 2011 habis gitu je..follow je la..

well, banyak story nak citer, tapi semua peram je dulu.. MMMM sangat2..adoi..
..lemau..
..lemau..
..lemau..

No comments:

Post a Comment