Monday, March 21, 2011

new income?

testing2..
Actually suri baru dapat PC baru kat ofis.. bukan sendiri punya pun..hehe..saja nak test menaip, kot2 la makin laju..huahua..tadi menjenguk ke nuffnang, saje nak tengok sape la yang dok menjenguk rumah ku ini..walaupun tau tak berapa kerat pun..huhu..apapun terima kasih ye semua...
 jeng jeng jeng...

Terharu tengok dah ada progress pendapatan!!! betul2 terharu nih..syahdu pun ada..feeling maut aku tengahari buta ni..betul.. walaupun pendapatan tu tersangat la ciput kalau nak compare ngan orang lain, alhamdulillah..bukan lah nak betul2 cari pendapatan di dunia blog. tapi dapat sama2 merasai keseronokan bila tengok ada duit dalam akaun..yehaaa.... senyum memanjang je..

Sebenarnya masa awal2 menceburi dunia blog ni tak tau pun sampai boleh buat duit.. dok tengok blog kawan2 yang ada nuffnang.. so suri pun register sama.. saja2 je.. sebab suri punya blog tak de fokus pada sesuatu perkara.. semuanya campur2 je..ikut sedap rasa aku je la.. harus la gitu.. lagipun maybe tak ramai yang tau pasal kewujudan suri di alam maya ni..kalau yang kebetulan terjumpa tu, yang tu la yang jadi pengunjungnya.. bukan apa, memang boleh display kat fb, tapi rasanya belum bersedia nak announce gitu. rasa segan la pulak bila ada yang kita kenal dok baca blog ni.. hehe..lagi satu, takut ada pulak benda2 yang suri ceritakan di sini menyentul perihal yang tak sepatutnya, kang glamor plak surimaya ni.. so, rasanya biar tak semua yang tahu.. sebab kita pun tak tahu kadang2 kita tersentuh isu2 sensitif plak..

Apapun, hari ni satu pencapaian bagi surimaya sendiri..
..you go girl..
..peace..

2 comments: