Friday, January 6, 2012

~ mood swing ~

kenapa mesti terasa?
kenapa mesti sedih?
kenapa mesti ambik hati?
aduhh.. pagi-pagi lagi jiwa dah kacau..
saya tak nak terasa dengan benda2 kecik..
saya tak nak terganggu dengan hal-hal yang remeh..
tapi ini bukan remeh bagi saya!!!!
tolong lah..
kenapa susah orang nak menghormati hak orang lain?
kenapa susah orang nak menghargai orang lain?
sape pun awak, itu hak saya!!!
kenapa tuan rumah tak diberi hak di dalam rumahnya sendirik???
sungguh..saya menci..
saya tak nak serabut-serabut buat masa sekarang..

sabar lah hati
setiap perkara dijadikan tentu bersebab
something happen for a reason..
itu pasti..
semoga ada ganjaran baik yang menanti..be positive..

saya je ke nak kena positif??orang tuh????uuwwaaaa...

notahati : mesti kuat.. tiupkan semangat untuk diri sendiri..

No comments:

Post a Comment