Thursday, June 14, 2012

buat baik dibalas baik.. tq aunty eah..

percaya tak dengan peribahasa / perumpamaan tu?kena percaya ye.. dan itu yang berlaku pada saya..
semalam..

aunty eah (my youngest sister) balik dr UMP (kat kuantan), nak balik bercuti semester kat umah mama kat langkawi.. so, aku ngan medina pergi kuala perlis.. breakfast sama2..kebetulan semalam jugak birthday eah.. HAPPY BIRTHDAY EAH..

 medina ni buat2 tak sudi pulak.. tapi kejap je, lepas tu terus gelak2 sakan ngn aunty eah. sampai tertido.. last jumpa masa umur medina seminggu dulu kot.. medina jual mahal sikit sebab masa tu medina tak tau aunty eah nak bagi ibu ni..
.
.
.
.
.
.
.

taraaa....belated birthday gift.. new handbag.. geng merah menyala sebab eah pun beli kasut kaler merah jugak..adakah ini bermakna ibu pun kena shopping kasut raya kaler merah tahun ni?demi untuk matching dgn hand bag ini? oohhh daddy..ngee..
dan medina pun dapat present jugak..present yg diperam sekian lama. janji nak pos la, nak kirim la..last2 sekali kena gi ambik sendiri.. ini untuk medina pulak..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
 wow..gown pulak yek..merah jugak..daddy, dah confirm2 kaler merah kita tahun raya tahun ni..shopping raya, jom!!!
cantik..polka dot bagai..
eh, ada lagi la..


 kali ni untuk ibu lagi..3 helai tudung..best3..syg eah..
dan bila balik rumah petang tu, ibu pun..tanpa berlengah2 lagi..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
hasilnya..
 jeng..jeng..jeng..
 cantik tak aunty eah? rambut tak seberapa, tp skirt kembang terlebih.. boleh gitu? besar sket, tp ok sbb memang plan nak pakai raya nanti..hehe..
dan ibunya pulak, pagi tadi....

terus rasmi!! yang anaknya nak tunggu raya..yang maknya tak menyempat nyempat..sbb memang mak jenis kurang sifat2 sabo ni..kuikui...

bestnya..dapat present..tq eah..

eh eh..mesti ada ngutuk aku tu.. kata buat baik dibalas baik..apa yang aku bagi kat eah pulak yek???
 home made PAVLOVA ok..aku pun xpernah merasa benda ni.. resepi amik kat blog cik mat gebu.. cuma adunannya aku buat setengah je..

bagi yang plain je, pastu suruh eah balik rumah, deko sendiri. aku kirim buah2 sekali.sebab kalau buat awal, takut berair dan tak rangup pulak nanti..so, tu lah hasil decoration dia..eah kata sedap, cuma manis.. aku jugak buatkan orange choc brownies, tapi buat dalam cupcakes..
apapun,
HAPPY BIRTHDAY AUNTY EAH..

So, aci tak? buat baik dibalas baik..;-)


No comments:

Post a Comment